تعامل و همفکری با مراکز درمانی بهترین راه بهبود وضعیت خدمت رسانی است

با تعامل و همفکری با مراکز درمانی و بیمارستان ها، راهکارهای بهبود وضعیت خدمت رسانی بررسی و افزایش سطح رضایتمندی بیماران محقق خواهد شد
دکتر علی نویدیان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان :
برای تعامل در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت رسانی به ملت شریف زاهدان فرصتی شد تا به همراه همه مدیران حوزه معاونت حضور و تعاملات صورت گیرد.
برای جلب بیشتر مشتریان داخلی و خارجی و افزایش سطح خدمات و رضایتمندی مردم موانع و مشکلات باید در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و برطرف شود.
این حضور فرصتی بود تا مشکلات بیمارستان از نزدیک بررسی و با همگرایی جهت رفع مشکلات بیمارستان اقدام شود
دکتر فریبا کوشا رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان : با توجه به اینکه بیمارستان خاتم در خط مقدم حوادث ترافیکی و بحران های استان است با مشکلات زیادی روبرو می باشد و نیاز بود تا این همگرایی و هم نشینی صورت گیرد
کمبود پرسنل متخصص با توجه به بازنشستگی این عزیزان و نیروهای خدماتی از دغدغه های این بیمارستان است که مطرح شد ومعاونت توسعه پیگیر و در جهت رفع کمبودها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.